اعضا محترم انجمن می توانند برای پرداخت حق عضویت سال 1398 از اینجا به صورت اینترنتی اقدام کنند


 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۵ | 

در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران کارگاه آموزشی «تبلیغات و بازاریابی برای فرش دستباف ایران» برگزار می شود

به همت انجمن علمی فرش ایران و همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رئیس انجمن علمی فرش ایران) روز چهارشنبه 6 شهریور 98 از ساعت ١٦ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران (آمفی تئاتر سالن ٣٥) برپا خواهد شد. «آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف»، «ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی»، «پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات»، «آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ»، «یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش» و «گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی» از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.

حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.

شایان ذکر است انجمن علمی فرش ایران پس از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز سلسله نشست ها و دوره های آموزشی را با همکاری موزه فرش ایران به اجرا درخواهد آورد
کلیدواژه ها: حمید کارگر | نمایشگاه فرش | بازاریابی فرش | تبلیغات فرش |

دفعات مشاهده: 44 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن علمی فرش ایران می باشد.

بازنشر اطلاعات: استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد

© 2015 All Rights Reserved | Iran Carpet Scientific Association

Designed & Developed by : Yektaweb