اعضا محترم انجمن می توانند برای پرداخت حق عضویت سال 1399 از اینجا به صورت اینترنتی اقدام کنند


 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۹/۱۳ | 

تبلیغ فرش؛ چرا و چگونه؟

کارگاه آموزشی "تبلیغ فرش؛ چرا و چگونه؟" در حاشیه نمایشگاه فرش دستباف اصفهان برگزار می شود.
این کارگاه آموزشی به همت انجمن علمی فرش ایران-شعبه اصفهان و همزمان با بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رییس انجمن علمی فرش ایران) روز دوشنبه آذرماه، ساعت ۱۷ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا خواهد شد.
آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف، ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی، پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات، آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ، یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش، گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.
حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.
کلیدواژه ها: تبلیغات | بازاریابی | حمید کارگر |

دفعات مشاهده: 206 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



   

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن علمی فرش ایران می باشد.

بازنشر اطلاعات: استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد

© 2015 All Rights Reserved | Iran Carpet Scientific Association

Designed & Developed by : Yektaweb