| تاریخ ارسال: 1398/6/5 |
در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران کارگاه آموزشی «تبلیغات و بازاریابی برای فرش دستباف ایران» برگزار می شود
به همت انجمن علمی فرش ایران و همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برگزار می شود.
این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رئیس انجمن علمی فرش ایران) روز چهارشنبه 6 شهریور 98 از ساعت ١٦ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران (آمفی تئاتر سالن ٣٥) برپا خواهد شد. «آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف»، «ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی»، «پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات»، «آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ»، «یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش» و «گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی» از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.
حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.
شایان ذکر است انجمن علمی فرش ایران پس از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز سلسله نشست ها و دوره های آموزشی را با همکاری موزه فرش ایران به اجرا درخواهد آورد
این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رئیس انجمن علمی فرش ایران) روز چهارشنبه 6 شهریور 98 از ساعت ١٦ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران (آمفی تئاتر سالن ٣٥) برپا خواهد شد. «آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف»، «ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی»، «پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات»، «آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ»، «یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش» و «گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی» از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.
حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.
شایان ذکر است انجمن علمی فرش ایران پس از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز سلسله نشست ها و دوره های آموزشی را با همکاری موزه فرش ایران به اجرا درخواهد آورد
کلیدواژه ها: حمید کارگر | نمایشگاه فرش | بازاریابی فرش | تبلیغات فرش |
دفعات مشاهده: 1420 بار |
دفعات چاپ: 373 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر
عضویت در انجمن
روزشمار
نمادهای اعتماد
درباره انجمن
در نخستین همایش ملی فرش در آموزش عالی که در مهرماه سال ۱۳۷۹ با شرکت تمام دانشگاهها، مؤسسات آموزشعالی ذیربط، وزارتخانهها و همچنین جمعی از محققان، مؤلفان و هنرمندان فرش کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد، ضرورت وجود یک نهاد علمی بهطور جدی احساس شد. پس از پیگیری و مکاتبات بسیار، در جلسه ۱۳۸۱/۰۳/۲۲ تأسیس انجمن علمی فرش ایران در کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.انجمن فعالیت رسمی خود را در تاریخ ۱۳۸۱/۱۱/۰۸ با دریافت مجوز از اداره تبت شرکتها آغاز نمود.
مطالب پربازدید
لکه بری در فرش (60192 بازدید) | |
توجه به فرش در دکوراسیون داخلی (34028 بازدید) | |
شرایط عضویت در انجمن علمی فرش ایران (27857 بازدید) | |
اطلاعاتی در مورد گلیم و انواع آن (26465 بازدید) | |
انواع گره ها در فرش ایرانی (26103 بازدید) | |
اعضای پیوسته (23117 بازدید) | |
نام و نام خانوادگی اعضای دانشجویی (20745 بازدید) | |
نشانی و تلفن انجمن علمی فرش ایران (19555 بازدید) | |
بخش ها (18809 بازدید) | |
هیئت مدیره انجمن از ابتدا تا کنون (18603 بازدید) |
نظرات شما
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار
کاربران حاضر در پایگاه: 0
مهمانان حاضر در پایگاه: 21
کل کاربران ثبت شده: 494
بازدیدهای روز جاری: 305