| تاریخ ارسال: 1398/6/5 |
در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران کارگاه آموزشی «تبلیغات و بازاریابی برای فرش دستباف ایران» برگزار می شود
به همت انجمن علمی فرش ایران و همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برگزار می شود.
این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رئیس انجمن علمی فرش ایران) روز چهارشنبه 6 شهریور 98 از ساعت ١٦ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران (آمفی تئاتر سالن ٣٥) برپا خواهد شد. «آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف»، «ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی»، «پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات»، «آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ»، «یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش» و «گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی» از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.
حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.
شایان ذکر است انجمن علمی فرش ایران پس از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز سلسله نشست ها و دوره های آموزشی را با همکاری موزه فرش ایران به اجرا درخواهد آورد
این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر حمید کارگر (رئیس انجمن علمی فرش ایران) روز چهارشنبه 6 شهریور 98 از ساعت ١٦ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران (آمفی تئاتر سالن ٣٥) برپا خواهد شد. «آمیخته بازاریابی در حوزه فرش دستباف»، «ویژگی های قابل تأکید فرش دستباف ایران در فرایند تبلیغات و بازاریابی»، «پنج تصمیم مهم در فرایند تبلیغات»، «آشنایی با رسانه ها و ابزارهای تبلیغ»، «یاری گرفتن از روانشناسی در تبلیغ فرش» و «گام های مقدماتی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی» از جمله مباحث این کارگاه آموزشی اعلام شده است.
حمید کارگر به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی دانش آموخته علوم ارتباطات است و رساله دکترای او با موضوع تبلیغات فرش ایران بوده است. وی افزون بر ریاست انجمن علمی فرش ایران، صاحب امتیاز مجله تخصصی «طره» و رئیس پیشین مرکز ملی فرش ایران بوده است.
شایان ذکر است انجمن علمی فرش ایران پس از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایران نیز سلسله نشست ها و دوره های آموزشی را با همکاری موزه فرش ایران به اجرا درخواهد آورد
کلیدواژه ها: حمید کارگر | نمایشگاه فرش | بازاریابی فرش | تبلیغات فرش |
دفعات مشاهده: 1449 بار |
دفعات چاپ: 383 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر
عضویت در انجمن
روزشمار
نمادهای اعتماد
درباره انجمن
در نخستین همایش ملی فرش در آموزش عالی که در مهرماه سال ۱۳۷۹ با شرکت تمام دانشگاهها، مؤسسات آموزشعالی ذیربط، وزارتخانهها و همچنین جمعی از محققان، مؤلفان و هنرمندان فرش کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد، ضرورت وجود یک نهاد علمی بهطور جدی احساس شد. پس از پیگیری و مکاتبات بسیار، در جلسه ۱۳۸۱/۰۳/۲۲ تأسیس انجمن علمی فرش ایران در کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.انجمن فعالیت رسمی خود را در تاریخ ۱۳۸۱/۱۱/۰۸ با دریافت مجوز از اداره تبت شرکتها آغاز نمود.
مطالب پربازدید
لکه بری در فرش (60545 بازدید) | |
توجه به فرش در دکوراسیون داخلی (34615 بازدید) | |
شرایط عضویت در انجمن علمی فرش ایران (28768 بازدید) | |
اطلاعاتی در مورد گلیم و انواع آن (27129 بازدید) | |
انواع گره ها در فرش ایرانی (27118 بازدید) | |
اعضای پیوسته (24079 بازدید) | |
نام و نام خانوادگی اعضای دانشجویی (21340 بازدید) | |
شیوه های بافت در فرش ایرانی (20473 بازدید) | |
نشانی و تلفن انجمن علمی فرش ایران (20363 بازدید) | |
بخش ها (19370 بازدید) |
نظرات شما
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار
کاربران حاضر در پایگاه: 0
مهمانان حاضر در پایگاه: 6
کل کاربران ثبت شده: 508
بازدیدهای روز جاری: 439